۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷

فرماندار آبیک:

کرسی مستقل در مجلس مطالبه به حق مردم آبیک است

کرسی مستقل در مجلس مطالبه به حق مردم آبیک است

قزوین- فرماندار آبیک گفت: نداشتن کرسی مستقل نمایندگی مجلس برای شهرستان آبیک یک درخواست صحیح و مطالبه درست است و به سهم خود از طریق مسوولین ذیربط پیگیر این موضوع هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله مددخانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مشارکت افزایی انتخابات که با حضور معاونین سیاسی و عمرانی، بخشداران و جمعی از احزاب، گروه‌های سیاسی، معتمدان و متنفذان سیاسی اجتماعی اقتصادی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه وظیفه همه ما امیدآفرینی است، اظهار کرد: اگر بر طبل ناامیدی بکوبیم در هر لباس و جایگاهی باشیم در جبهه دشمن بازی کرده‌ایم

وی افزود: امروز شرایطی بر کشور و منطقه حاکم است که منتقد ترین افراد جامعه باید نقش خود را در این برهه حساس تاریخی مشخص نمایند.

فرماندار آبیک تاکید کرد: نگاهی به حوادث واقعه عاشورا و این گذر تاریخی به ما می‌آموزد چگونه در مراودات و تصمیمات سیاسی خود، تصمیم گذار و اثر گذار باشیم.

وی ادامه داد: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را تا چند روز دیگر با تمام فرازها و نشیب‌ها و تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام، جشن می‌گیریم و امروز با در رکاب ولایت بودن و در میدان بودن مردم سربلند و سرافرازیم.

مددخانی اضافه کرد: انتقاداتی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی هست و کما اینکه حاکمیت ضمن تمجید از عملکرد دولت سیزدهم به نارسایی‌ها اذعان دارد و دولت مردمی و نمایندگان دولت با تمام توان در صدد رفع این نارسایی‌ها هستند.

وی گفت: اگر امروز در سایه امنیت و به پشتوانه پیشرفت‌ها، نقش ایران در معادلات و تصمیمات سیاسی منطقه، خاورمیانه و گاهاً جهان بی بدیل است و عظمت این راه طی شده نشأت گرفته از آرای مردم است.

فرماندار آبیک با بیان اینکه پشتوانه این نظام مردم هستند تاکید کرد: این یعنی اینکه میزان همیشه رأی مردم بوده، هست و خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: نداشتن کرسی مستقل نمایندگی مجلس برای شهرستان آبیک یک درخواست صحیح و درست است و به سهم خود از طریق مسئولین ذیربط پیگیر این موضوع هستیم.

کد خبر 6003900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha